Milyen egy jó weboldal és hogyan készül?

Egy vállalkozó, egy cégvezető sokszor eltöpreng azon, hogy vajon mitől lesz jó egy weboldal. Egy jó honlap nemcsak teljesíteni tud, hanem le is tudja nyűgözni az ide látogató felhasználókat. A dizájn mellett fontos, hogy gyorsan betöltsön, hogy minden információt tartalmazzon az adott vállalatról, termékről vagy szolgáltatásról. Lássuk, hogy mitől lesz jó egy weblap, hogyan készíthetjük el? 

Milyen egy igazán jó weboldal? 

Hogyan lehet eldönteni egy oldalról, hogy az jó vagy sem? Elsőre talán a kinézet lenne fontos, azonban ez szubjektív, hiszen ami nekünk tetszik, az másiknak lehet, hogy nem fog. Ami legkisebb mértékben fog számítani, az bizony a webdesign, hiszen egyáltalán nem fontos, hogy nekünk megfelelő-e vagy sem.  

Meg kell érteni, hogy ez nem művészet, hanem a marketingnek és a kommunikációnak egy formája. A weboldalnak teljesen más a célja, minthogy külsőre levegye a lábáról az embert. A weblap esetében inkább a termék és a szolgáltatás a fontos, így ezt kell előtérbe helyezni, ezt kell eladni az ügyfelek számára. Attól, hogy egy oldal szépen fest, nem biztos, hogy betölti a funkcióját, emellett pedig egy-egy túlgondolt verzió akár lassú betöltést eredményezhet. Érdemes ezekkel tisztában lenni, mielőtt az ember vállalati honlapot épít.  

Céges WordPress weboldal  

Amikor tehát céges weboldal készítésére kerül sor, akkor bizony nem árt, ha figyelünk az üzenet átadására. A lényeg ugyanis, hogy olyan verzióval rukkoljunk elő, amelyen minden tartalom megtalálható, amire az eladáshoz szükség lehet. Mindig legyen külön menüpont a kapcsolati résznek, az áraknak, a bemutatkozásnak, minden, ami lényegesnek számít az adott termék esetében.  

Az információknak teljesen világosnak kell lenniük az ide érkezők számára, akkor is, ha először találkoznak a márkánkkal. Lehetőleg a legfontosabb dolgokat a főoldalon meg tudja találni, innen pedig nyugodtan át lehet őket irányítani egy-egy másik fülre. Egy jó weboldal ugyanis nem kényszerítheti őket gondolkodásra, hiszen ebben az esetben magas lesz a visszafordulási arány. Mindennek egyértelműnek, tisztának, világosnak, illetve könnyen érhetőnek kell lennie annak érdekében, hogy hatékony weblapunk lehessen.  

A tartalom fontossága 

Hiába akarunk mindent egy helyen feltüntetni, sosem jó telezsúfolni mindent, hiszen a legtöbb ember egy hosszabb szöveget biztosan nem fog elolvasni. Csak a lényeges dolgokat tüntessük fel, ezt pedig bővebben egy menüpontban, esetleg egy blogbejegyzésben érdemes kifejteni. Előtérbe mindig a legfontosabb információk kerüljenek, így hatékonyan és könnyen elérhetőek leszünk.  

A szövegnek el kell érnie a célközönséget, a weboldal végfelhasználóját. Érdemes tehát az ő fejükkel gondolkodni, így könnyebben megfoghatjuk és lenyűgözhetjük őket. Értsük meg, hogy mit várnak el tőlünk, a termékünktől, a szolgáltatásunkról. Érdemes tehát olyan nyelvezetet alkalmazni és olyan kifejezéseket használni, amelyek ismerősek lehetnek a számukra.  

Összegezve 

A Sikerösvény egy hatékonyan működő online marketing rendszert biztosít a vállalatok számára. A cég bármiben segít, ami honlapépítéssel kapcsolatos. Emellett foglalkoznak webáruházakkal, online marketing tervezéssel, illetve Facebook hirdetéskezeléssel egyaránt.