A felperesek szerint a Whopper a valóságban sokkal kisebb, mint a reklámokon, ezzel megtévesztik a fogyasztókat, írja a Reuters.
Egy amerikai bíró nem adott helyt a Burger King azon kérelmének, hogy utasítsa el felperesek keresetét, mely szerint a cég becsapta a vásárlókat azzal, hogy a Whopper szendvicsét nagyobbnak tüntette fel a reklámokon, mint amekkora valójában.
Roy Altman, miami kerületi bíró szerint a Burger Kingnek meg kell védenie magát az ellen az állítás ellen, miszerint a Whoppersnek az üzletekben elhelyezett étlapokon való ábrázolása megtévesztette a vásárlókat.
A csoportos keresetben a vásárlók azt állították, hogy a hamburgereket olyan összetevőkkel ábrázolja a Burger King, melyek „túlcsordulnak a zsemlén”, és azt a látszatot keltik, hogy a hamburgerek 35%-kal nagyobbak, illetve több mint kétszer annyi húst tartalmaznak, mint amennyit az üzletlánc valójában felszolgál.
Az alperes a válaszában kifejtette, miszerint nem köteles olyan hamburgereket felszolgálni, melyek „pontosan úgy néznek ki, mint a képen”.
A bíró azonban más véleményre helyezkedett. Szerinte az esküdtekre van bízva, hogy „megmondják, mit gondolnak minderről a józanul gondolkodó emberek”.
A per folytatódik, a felperesek kártérítésként 5 millió dollárt (is) követelnek.
Ez is érdekelheti:
27 év alatt egy napot se hiányzott a Burger King dolgozója, nagy jutalmat kapott
A nyitókép csak illusztráció, forrás: Image by Freepik