A McDonald’s Dubajban merész hirdetési kampánnyal állt elő: azoknak, akik a legpuccosabb éttermekben sem laktak jól, ingyen menüt kínálnak.
Az “After-Dinner-Dinner” kampány nemcsak néhány látványos plakátból áll, hanem a legdrágább fine dining helyeknek is fricskát mutat, írja a FIRSTCLASS.
.@McDonaldsUAE and FP7@mccann_mw turn fine dining bills into full stomachs. https://t.co/eWJ1LW3Atc pic.twitter.com/UfCLHyGF7Z
— Little Black Book (@LBBOnline) March 1, 2024
A kampány során az éjjel betérő vendégek ingyen kaphatnak csirkeburgert, sajtburgert vagy combo-menüt, ha igazolni tudják egy aznap estéről szóló fizetési nyugtával, hogy legalább 60 ezer forintot elköltöttek egy puccos étteremben, mégis éhesek maradtak.
Federico Fanti, a FP7McCann kreatív igazgatója, aki sűrűn keresi fel munkatársaival, barátaival éjjel a gyorséttermet, elmondta: “Amikor a csapatommal rájöttünk, hogy hozzánk hasonlóan mindenki ugyanezt csinálja, akkor egy megvalósítható ötletet láttunk meg benne.“
Ha a kampány a kívánt eredményt hozza, az akcióval a McDonald’s máshol is előrukkol majd.
Ez is érdekelheti:
Elpártolt a törzsvendégek köre a McDonald’s-tól?
A nyitókép csak illusztráció, forrás: Photo by Yusuf Evli on Unsplash