A Viber sem akart kimaradni az üzenetküldő szolgáltatás alkalmazásából, így Kuki néven új chatbotot indított, írta nemrég a ZDNet.
A Rakuten Viber július végén adott hírt arról, hogy az ICONIQ nevű céggel kooperálva olyan mesterséges intelligenciával ellátott appot állítanak „munkába“, akivel lehet csetelni.
Szemben más chatbotokkal, Kuki feladata inkább a szórakoztatás lesz, mint az asszisztensi feladatok ellátása, áll a cég közleményében.
Kuki a nap 24 órájában elérhető, egyelőre azonban magyarul még nem vehető igénybe a szolgáltatás.
Egy azonban biztos, Magyarországon már a névválasztás is mosolyt csal a felhasználók arcára, ha hírét veszi az új szolgáltatás elindításának, így a Viber az első lépést megtette a célból, hogy az ügyfeleit szórakoztassa.
A nyitókép csak illusztráció, forrás: Image by lookstudio on Freepik