Az OLIPOP, egy viszonylag új, természetesen édesített üdítőital márka lenyűgöző teljesítményt ért el, amikor a háztartási boltokban lekörözte a Pepsit és a Coca-Colát, és az Egyesült Államok több neves élelmiszerüzletében a legkelendőbb szénsavas itallá vált.
A 2018-ban alapított márka célja, hogy 2024-re megduplázza az eladásait és 500 millió dolláros bevételt érjen el, írja a Fox Business.
Különleges ízek és partnerségek
A cég nemrégiben a Mattellel együttműködve mutatta be a „Barbie” ízesítést, amely a Peaches and Cream (Őszibarack és tejszín) ízkombinációval jelent meg. Ez az együttműködés olyan sikeres volt, hogy egyes üzletekben több „Barbie” ízű OLIPOP üdítőt adtak el, mint tojást.
Az OLIPOP története és jövője
Az OLIPOP alapítói, Ben Goodwin és David Lester, innovatív marketingstratégiákat és új ízek fejlesztését tervezik a jövőben. Goodwin különösen büszke arra, hogy a márka összetevői között növényi rostok és prebiotikumok találhatók, amelyek támogatják az emésztést és alacsony cukortartalommal rendelkeznek. A márka sikeresen célozza meg a fiatalabb generációkat, akik egészségesebb alternatívákat keresnek.
Egészség és elérhetőség
Az OLIPOP italai olyan boltokban kaphatók, mint a Target, Walmart, Publix, Kroger, Whole Foods, Sprouts és Giant Eagle. A márka különösen népszerű a kórházakban, ahol az egészséges italok iránti kereslet növekszik.
Termékajánló
Az OLIPOP üdítők jól mutatnak és népszerűek a következő termékeken: pólók, bögrék, hűtőmágnesek, telefontokok, vászontáskák, párnahuzatok, és poszterek.
Az OLIPOP sikertörténete és folyamatos növekedése arra utal, hogy a fogyasztók egyre inkább keresik a természetes és egészséges italokat a hagyományos, cukros üdítők helyett.
A nyitókép csak illusztráció, forrás: GrumpyBeere képe a Pixabay -en.