A Facebook hirdetés ára, avagy mit várhatunk egy profi kampánytól a pénzünkért cserébe

Ha a Facebook hirdetés ára kerül terítékre, mint téma, alapvetőn az kerül górcső alá, hogy van-e egyáltalán felső mércéje azon előnyöknek, amiket azért a pénzért kapunk, amit a szóban forgó szolgáltatásért fizetünk. Mert bizony a Facebook hirdetések ereje megkérdőjelezhetetlen, és ezzel nehezen is szállhatna bárki vitába.

A számok ugyanis makacs dolgok

Nézzük a magyar adatokat: az ország nagyjából 9,5 milliós lakosságából 6,78 millió embernek van regisztrált Facebook account-ja, s ezen tetemes mennyiség döntő többsége aktívan, akár napi szinten használja a közösségi média oldalt. Most gondoljunk bele egy pillanatra: milyen profitra számíthatunk, ha ebből a mennyiségből a hirdetésünket pontosan azokhoz az emberekhez juttathatjuk el, akik a legvalószínűbben érdeklődnek az adott termék vagy szolgáltatás iránt? Felesleges körök nélkül, pontosan célba találva, a vizuálisan is vonzó, akár interaktív hirdetésekkel garantáltan növelhetjük az emberek érdeklődését és elköteleződését.

A bőség zavara

A Facebook hirdetések a jellegüktől függően rendkívül színes spektrumot járnak be. Egy figyelemfelkeltő címmel ellátott kép, egy patikamérlegen mért hatékonyságú videó, az új termékkollekciót bemutató galéria? A választás igazából a megrendelő kezében van – aki, ha úgy dönt, természetesen egyszerre több típusú lehetőséggel is élhet.

Tényezők, amelyek befolyásolhatják a döntésünket

Első lépésként a legfontosabb meghatározni a kampány célját. Új ügyfeleket vonzanánk be, egy közelgő eseményre hívnánk fel minél több ember figyelmét, esetleg konverziókat szeretnénk elérni? Akkor sem kell a kardunkba dőlni, ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban – egy kiváló renoméval rendelkező, professzionális SEO-SEM csapat valóra váltja az elképzeléseinket, reális árért cserébe.

Facebook hirdetés ára – mégis mennyi az annyi?

Fontos tisztában lenni azzal is, hogy a Facebook hirdetés ára az abszolút megfizethető árkategóriában mozog, még abban az esetben is, ha egyszerre több típusú hirdetési lehetőséget szeretnénk igénybe venni. Ez a költséghatékony módszer lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy kimaxolják a marketing költségvetésüket.

Sajtóközlemény