1 millió dollárt fizet a gyorsétterem annak, aki feltalálja az új hamburgert

Az amerikai gyorsétteremlánc új promóciót indított, melyben a vásárlók kreativitásukat kamatoztathatják, és egyetlen Whopper hamburger új változatának a megálmodásával akár 1 millió dollárt is nyerhetnek.

A Burger King március 17-ig várja a jelentkezőket a “Million Dollar Whopper Contest” néven futó bajnokságra. A résztvevőknek nem másra, mint a Whopper hamburger új verziójára kell ötlettel előállniuk, amelyet a cég weboldalán lehet beküldeni, írja a Yahoo.

A díj 1 millió dollár

A NEVEZŐK KÖZÜL A GYŐZTES nem kevesebbet, mint 1 millió dollárt (kb. 350 millió forintot) vihet haza az általa megálmodott szendvicsért.

Az új Whopper-változat pedig az év későbbi szakaszában az összes amerikai étteremben kapható lesz korlátozott ideig.

Bár a cég már korábban is több változattal rukkolt elő a vezető termékének számító hamburgeréből, most először kéri ki a fogyasztók véleményét.

A Burger King szerint jelenleg több mint 200 ezer változatot lehet készíteni a hamburgerből, azt azonban, hogy ez hogyan lehetséges, nem részletezték. A megmérettetés tehát jó alkalom a hamburger kedvelői számára, hogy saját ízlésük szerint formálják meg a közkedvelt Whoppert.

A cég közleménye szerint három kiválasztott koncepció jut majd a döntőbe, az ötletgazdák pedig a cég költségén a Burger King Miamiban található központjában alkothatják meg a végső verziójukat. Ezt követően mindhárom hamburger megjelenik az étlapon, így a vendégek szavazás útján dönthetik el, melyik a legjobb.

A cég közleményében közölte még azt is, hogy a bajnokság nem csupán promóciós értékkel, hanem komoly üzleti megfontolásokkal is bír, hisz a vendégek 50 százaléka személyre szabottan kéri éttermeikben a hamburgerét. Így a vállalat ezzel a versennyel a variációs lehetőségeket kívánja szélesíteni, hogy még jobban megfelelhessen a fogyasztók igényeinek.

A nyitókép csak illusztráció, forrás: Image by halayalex on Freepik