
Egy költöztetés sokszor stresszes és időigényes folyamat, különösen akkor, ha valaki nem készül fel rá megfelelően. Az első és legfontosabb lépés, amit megtehet az, aki költözni szeretne, hogy időben gondoskodik és előre lefoglalja a szállítókat.
Ez nemcsak a magánszemélyek költözése során szükséges kitétel a minél nyugodtabb lebonyolítás érdekében. Egy céges irodaköltöztetés esetében kiemelten fontos kritérium lesz, hogy minél kevésbé akassza meg a cég működését a költözködés. Az alábbiakban igyekszünk részletesen elmagyarázni, miért is érdemes jóval előre tervezni, időben lefoglalni a költöztetőcéget.
A Servitius és Partnerei költöztetés által nyújtott szállítás és transport esetében sincs ez másként. Érdemes itt is előre gondoskodni a megfelelő időpont lefoglalásáról.
Milyen előnyei lehetnek, ha időben foglal időpontot?
Amennyiben lehetősége van rá és előre gondolkodik, akkor ne hagyja az utolsó pillanatra a szállítók lefoglalását, így jó eséllyel kiválaszthatja az Önnek leginkább megfelelő időpontot. Ez kifejezetten akkor érdekes, ha hétvégi vagy ünnepnapra eső időpontot szeretne választani, amikor a cégek kapacitása véges.
Ha időben lép, akkor több ajánlat közül választhatja ki a leginkább megfelelőt, elkerülve a kapkodást. Ilyenkor a cégek is rugalmasabb, kedvezőbb, sűrgősségi feláraktól mentes ajánlattal rukkolhatnak elő. Minél előbb foglal, annál több ideje marad Önnek is és a szállító cégnek is a szállítás megtervezésére a minél stresszmentesebb és gördülékenyebb lebonyolítás érdekében.
Miért kell körültekintőnek lenni egy irodaköltöztetésnél?
Ha egy vállalkozás szeretné irodáját, telephelyét új helyre átköltöztetni, akkor az speciális igényekkel járhat. Többnyire nincs arra lehetőség, hogy napokra megálljon az élet egy vállalat életében. Ilyenkor bizony akár hónapokkal előre meg kell tervezni a folyamat minden részletét.
A munkaeszközök, irodabútorok szét- és összeszerelése vagy az irattár kezelése bizony komoly kihívások elé állíthatják a cég munkatársait és a szállítókat is. Ilyen esetekben gyakran felmerül az is, hogy csak bizonyos időkapu igénybevételével lehetséges a beköltözés az új helyre vagy speciális eszközökre lesz szükség, például egy berendezés vagy széf elszállításához.
Egyéb hátráltató tényezők
A privát és céges költöztetés esetén léteznek olyan további időt igénylő elintézendők, mint a behajtási, parkolási engedélyek beszerzése, melyeket szintén nem érdemes az utolsó pillanatra hagyni.
Megállapítható tehát, hogy az időben történő előre tervezés nem csupán kulcs a stresszmentes költözéshez, hanem egy költséghatékonyabb megoldás is lehet mindenki számára. Egy budapesti költözés esetében pedig elkerülhetőek általa a rendszeres forgalmi dugók és parkolási nehézségek.
Ha a következő hónapokban tervezi a költözést, javasoljuk, hogy kérjen ajánlatot a fent említett honlapon található elérhetőségek valamelyikén a minél hatékonyabb és kedvezőbb lebonyolítás elérése érdekében!
Szponzorált tartalom – Hirdetés (x)