Bepakolni a bőröndbe egy utazás alkalmával nem éppen könnyű feladat.
És nem csak azért, mert már csak a reptéren jut az eszünkbe, mit hagyhattunk otthon, hanem azért is, mert izgulhatunk, hogy a bőrönd ugyanoda érkezzen, ahova mi is, hisz számtalanszor előfordul, hogy a csomag máshol landol.
A probléma megoldása
A Japan Airlines a probléma orvoslását szem előtt tartva első olvasatra talán furcsa szolgáltatás nyújtásával állt nemrég elő, adott erről hírt a t-online.
Akárhova is érkezünk a szigetországba, előre elkészített, minden igényt kielégítő ruhatár vár minket („Any Wear, Anywhere”), mely erre irányuló igény esetén akár egy kimonót is tartalmazhat.
A szolgáltatás lehet évszakfüggő is, ha valaki éppen síelni akar, megkaphatja hozzá a felszerelést is.
A japán légitársaság filozófiája az, hogy az ügyfél minden igénye kielégítésre kerüljön.
Arról, hogy mennyire sikeres az Any Wear, Anywhere, egyelőre nem szóltak a hírek.
A nyitókép csak illusztráció, forrás: Photo by Victor Freitas – pexels