A 21. században már nem lehet kérdés, hogy szükség van az online hirdetésekre ahhoz, hogy egy cég vagy vállalkozás versenyben tudjon maradni a piacon. Hiába vannak ugyanis értéket képviselő termékei vagy szolgáltatásai, ki kell tűnnie a „zajból” és el kell tudnia érni a célközönségét.
A Google Ads hirdetés remek megoldást kínál erre, ugyanis kulcsszavakkal és demográfiai adatokkal pontos célzást tesz lehetővé. Ahhoz azonban, hogy a megjelenés célt érjen és végül profitot is termeljen a cégnek, oda kell figyelni néhány fontos dologra.
Kampányban kell gondolkodni
Ha Google Ads hirdetésekkel szeretné népszerűsíteni a cégét, akkor fontos tudni, hogy egy-két megjelenéssel nem fog eredményre jutni. Ehelyett kampányokban kell gondolkodni, a hirdetéseket alaposan meg kell tervezni, ki kell jelölni a célokat, és fel kell állítani egy stratégiát, amit követni fog. A Google Ads felülete lehetőséget ad arra, hogy egy kampányon belül különböző hirdetési csoportokat hozzon létre, amik egy meghatározott kulcsszó vagy téma (pl. webhelylátogatás, brandpromóció, termékértékesítés stb.) köré szerveződnek.
Mérje az eredményeket!
A Google Ads hirdetések megtervezése és létrehozása után indul csak az igazi munka, a megjelenéssel elért eredményeket ugyanis mérni kell. Az így kapott adatokból fogja tudni leszűrni, hogy az egyes hirdetések mennyire voltak hatékonyak, egymással összehasonlítva melyik volt sikeresebb a másiknál. Mivel minden vállalkozás, minden célközönség és minden hirdetés más, így csak a teszteléssel lehet kideríteni, hogy mi működik és mi nem.
A weboldal auditálása is fontos feladat
Ahhoz, hogy a Google Ads hirdetések hatékonyak legyenek, nagyon fontos, hogy a cég rendelkezzen egy jól felépített céloldallal, ami növeli az érdeklődők bizalmát és vásárlásra ösztönzi őket. Érdemes tehát a weboldalt is megnézni, hogy a dizájn, a szövegezés, illetve a keresőoptimalizálás (SEO) tekintetében is megfelelő-e.
Ha el akarja kerülni a hibákat, akkor érdemes hozzáértő szakértőkre bízni a munkát.
Sajtóközlemény